Повернення, обмін
   Повернення товарів, придбаних у магазині Lars здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
   Ви можете повернути товар або обміняти його на аналогічний протягом 14 календарних днів з моменту покупки* (не рахуючи дня здійснення покупки).
*Моментом покупки є:
у разі доставки товару поштою або кур'єром (при оплаті товару безготівково, карткою або накладним платежем) – момент отримання товару покупцем.
Обмін товару належної якості здійснюється за таких умов:
  • товар не був використаний;
  • цілісність товару та упаковки не порушена;
  • збережено товарний вигляд, а також усі пломби та ярлики товару;
  • збережено документ, що підтверджує оплату (чек);
  • товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких згідно із законодавством України заборонено.
Товари, які не підлягають обміну та поверненню в будь-якому випадку (навіть як виняток):
  • будь-які товари після закінчення 14 календарних днів з моменту їх покупки (не враховуючи дня покупки);
  • товари, що мають сліди експлуатації чи споживання;
  • товари, які були пошкоджені (за винятком виробничого браку).
   У разі повернення товару внаслідок його невідповідності заявленим характеристикам (браку) доставка такого товару поштою відбувається за рахунок інтернет-магазину Lars, в разі відповідності товару заявленим характеристикам (повернення-обмін за бажанням покупця) доставка здійснюється за рахунок покупця.
Як оформити повернення товару?
   За умови дотримання описаних вище умов Ви можете повернути товар, заповнивши форму, яку ми відправимо Вам на електрону поштову скриньку в разі потреби. Для оформлення повернення Вам знадобиться видаткова накладна та товар, який Ви хочете повернути. У разі втрати видаткової накладної, для її відновлення слід повідомити нам номер замовлення або номер мобільного телефону, за допомогою якого було оформлено таке замовлення.
Процедура повернення товару:
  1. заповніть усі обов'язкові поля форми запиту на обмін чи повернення товару;
  2. протягом 3 календарних днів після надсилання запиту з вами зв'яжеться наш співробітник для уточнення деталей і, за потреби, повідомить вам реквізити для відправлення товару поштою;
  3. у разі повернення товару поштою, запакуйте посилку згідно з правилами компанії-перевізника та надійшліть її за отриманими від нашого співробітника реквізитами (доставку оплачує інтернет-магазин ТІЛЬКИ в разі браку товару).
  4. важлива інформація для повернення товару поштою: ми не можемо гарантувати доставку посилки та своєчасне повернення коштів у випадку, якщо дані одержувача будуть неправильно вказані вами. Ми не отримуємо повернення, відправлені післяплатою. Оцінна вартість посилки з товаром, який ви повертаєте, має відповідати вартості такого товару на замовлення.
  5. при поверненні товару поштою, ми здійснимо повернення коштів на вашу банківську картку протягом 3 календарних днів після отримання товару.